Endavant!

Com bé ja han expressat anteriorment el meu Tocayo i en Xavi, ja ha arribat l’hora de la veritat. Endarrere han quedat els dies de somnis, preparacions i lluita, per tal d’aconseguir el nostre moment de glòria personal que per a mi serà un projecte tant il·lusionant que el podria equiparar com el dia que vaig comprometre amb la Maite i els naixements dels meus estimats fills Quique i Maite.

Personalment crec que m’he preparat físicament i materialment el millor possible, potser puc pecar d’alguna cosa d’inexperiència però amb l’ajut del Xavi i el Tocayo estic segur que arribarem dalt el cim i, el que és més important, tornarem a casa d’una sola peça. No cal impacientar-se, la muntanya sempre ens estarà esperant.

Per cert també vull agrair a tots tres el seu ajut per realitzar aquest somni, sense tampoc caure en l’oblit del meu sogre Santi i el meu cunyat també Santi, Ja ho veieu en aquesta familia tot es repeteix, som així d’especials i la veritat es que no la canvio per res (bueno potser per l’Aconcagua al 2010 no? )

Punta Alta 3014m.


Quique.


4 comentaris:

  1. Doneu-vos presa a pujar al cim perquè el txema està pujant per l'altre costat fumant

    ResponElimina
  2. Quan arribeu al cim mireu cap a l'horitzó, jo us estaré saludant des de Formentera, amb una cerveseta a la ma.
    Compta la baixada.....
    Salut!!!!

    ResponElimina
  3. Ànims als tres, feu una pujada espectacular i sobretot una bona tornada a.... la feina jajaja¡¡¡¡ Una abraçada i petons d'una lisiada, per cert per la nit vigileu amb les alimanyes.

    ResponElimina
  4. Voleu fer el favor de parar amb aquesta farsa. Tothom sap que esteu en una platja de Cuba prenen el sol. Segur que vindreu amb la marca de les ulleres de sol i tindreu la cara de dir que ha estat molt dur.
    Ànim i "Al loro, que no estamos tan mal. ¡Hombre!"
    Per cert, han detingut al Txema per fumar en el cim del Montblac. Qui vulgui donar diners per pagar la seva fiança que els hi dongui a l'Hèctor.

    ResponElimina