Quina Enredada!!!

No era pas la meva intenció intentar coronar un pic tant alt, però com que saben que es fàcil temptar-me..........

No fa pas massa dies que el duo QUIQUE / KIKE, s'havien planejat fer aquesta gran aventura, i jo els escoltava amb gran curiositat, doncs ja sabeu que aquestes coses hem van...

Un bon dia, sense que jo hagués planejat res, mig en conya mig en serio, hem van comentar que ja havien fet les reserves dels albergs, i dic mig en conya per què resulta que n'havien fet per una persona més. No se pas en que devien pensar quan la van fer, doncs pensant, pensant............. els va sortir el meu nom com candidat FANTASMA per realitzar un reserva.

Així es que no es fins aquí, que no hem vaig plantejar provar de fer aquesta gran gesta.

De fet no vaig ser acceptat amb aquesta expedició fins que vaig mostrar la meva traça a la muntanya........ ara ja només queda el record de l'alçada i el pedaç al cul!!!!!!



Pas del cavall , Culebras 3.051m





Ballibierna 3.067m

Xavier.